dilluns, 17 de març del 2014

Els sectors econòmics o laborals

Els sectors econòmics o laborals


Durant el segon trimestre hem visitat algunes empreses de la comarca

Sector primari.
Localització El Carlot.
Descripció: És una granja de vaques d’on es treu la llet per fer làctics
Valoració: La visita em va agradar molt i va ser molt interessant, però em vaig cansar una mica de caminar tan.

Sector secundari
Localització Lemmerz
Descripció: És una fàbrica on es fan rodes per a vehicles
Valoració: Em va agradar però vaig sortir amb un mal de cap pel soroll de les màquines.

Sector terciari

 Localització Escola Joviat
Descripció: Vam visitar tot el local, vam veure alguns cuiners. Ens van explicar el funcionament i el que feien els que estaven a l’escola.

Valoració: em va agradar bastant la visita però em vaig cansar molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada