divendres, 6 de març del 2015

Misteri sense resoldre bryan

Un dia a la tarda, passant el dia amb la xicota, quan de sobte ve un home,em dona una carta i marxa.
A l'arribar a casa vaig obrir la carta amb la meva xicota i el que deia era el següent :
Demà pel matí al port de Barcelona, t'esperem amb moltes ganes.Detectiu... serà recompensat. Al llegir la carta , la meva xicota va riure i va dir que s'avien equivocat; de seguida em vaig posar nerviós i vaig decidir explicar-li qui era de veritat.
Es va sorprendre molt quan li vaig dir que era un detectiu privat , però va voler venir.
Al matí, al port, apareix el vaixell que deien que et porta on vols i a llocs impressionants.
Va ser una bona benvinguda , vam esmorzar i vam anar al jacuzzi. Ja a estava començant a donar-me compte de que en aquell vaixell estaven passant coses extraordinàries i ningú podia saber la meva identitat dels passatgers.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada