dilluns, 9 de novembre del 2015

La patada de Rossi a Márquez

https://www.youtube.com/watch?v=C4VjfabYCM4



Després de l'incident , els dos pilots es creuen acusacions . Márquez es
defensa i al·lega que Rossi "va fer alguna cosa amb la cama "
bloquejant el seu fre , mentre Rossi afirma que l'espanyol " cau
a terra abans que jo tregui la cama" 
Per finalitzar la seva valoració , el pilot de
Cervera ha afirmat que " prefereixo no dir el que m'ha dit Rossi
" a la reunió , " sempre li he tingut molt respecte "
L'últim a fer declaracions al respecte va ser Valentino Rossi qui ha negat la valoració de Márquez : "És ell (Marc ) qui m'ha donat amb el manillar a la cama esquerra . Ell cau abans que jo tregui el peu " . Pel que fa a la sanció , el pilot italià ha mostrat la seva disconformitat : " La sanció no és justa , jo no volia tirar-li . Márquez ha aconseguit que jo perdi el campionat " .
 
LA MEVA OPINIÓ 

Tots hem vist els vídeos de la valoració sobre la caiguda  aixó esta  molt clar que va ser  provocat per Rossi. 
 Els dos pilots anaven molt junts 
I en els vídeos es pot veure com va ser intencionada. Això a fet qu va ser una maniobra antideportiva cap a Marc .
D'una banda està en joc el títol entre Rossi i Lorenzo , arribant-se a aquesta carrera amb onze punts d'avantatge de l'italià i sortint d'ella amb set , i d'altra hi ha una lícita lluita per la tercera plaça que treu de polleguera el de Yamaha davant la fèrria oposició del d'Honda , esperonat per la rajada contra ell que va sentir en boca del seu ídol en la roda de premsa oficial de dijous, on va dir que a Austràlia va voler més ajudar a Lorenzo que guanyar.
 
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada