dilluns, 14 de desembre del 2015

Barbie

 






  1. Barbie és una marca de nines fabricada per l'empresa nord-americana de joguines Mattel, Inc. i llançada al març de 1959. Ruth Handler es una empresària nord-americana a la qual se li atribueix la creació del Canell. És va inspirar en una nena alemanya anomenada Bild Lilli. Barbie és la imatge principal d'una marca de nines i ACCESSORIS de Mattel incloent Altres Membres de la seva familia i nines de col·lecció. Barbie ha Estat important dins del mercat de les joguines des de fa més de Cinquanta anys i ha Estat Objecte de nombroses controversies i demandes sovint amb la paròdia del Canell i el seu  estil de vida. Tot i que Barbie ha Estat considerada des de fa anys com la nena més famosa, en la passada campanya de venda d'joguines de Nadal (2014-2015), les  nines de la pel·lícula d'animació de Disney Enterprises, Inc "Frozen (Pel·lícula de 2013) "van vèncer a Barbie quant a Popularitat. Tot i AIXÍ, l'empresa Mattel no va Perdre Beneficis ja que posseeixen els drets de venda d'aquestes nines.. 
  2. Com descrius la personalitat de Barbie ? E: No podem definir una personalitat exacta, però el que sí podríem dir és que Barbie tendeix a ser el punt de qualsevol reunió o situació , des de les cases de luxe , les actuacions de luxe i l'enamorat perfecte, doncs Ken no és un enamorat qualsevol, és el prototip d'home perfecte creat per la nostra societat : ros, , pell blanca, vesteix a la moda , d' alçada mitjana una mica més alt que el sexe femení, amb un cos esvelt ... totes aquestes característiques fan que Barbie es vegi amb la personalitat amb tendència histriònica egocentrista , on el món gira al voltant d'ells . El que fa Barbie és tema de notícia. Si aquesta nina fora de carn i ossos, seria l'estrella top dels nostres temps .  
  3.  
  4.  Barbie va assistir a l'escola Willows High School , però es va graduar a la Manhattan International High School .
  5.  

Ha tingut més de 40 mascotes.  http://barbieysuhistoria.blogspot.com.es/

Barbie és una marca de nines fabricada  en l'any 1959 ,  és va inspirar en una nena alemanya anomenada Bild Lilli.
Barbie tendeix a ser el punt de qualsevol reunió o situació , des de les cases de luxe , les actuacions de luxe i l'enamorat perfecte.

 
barbie dóna a entendre que és a noia perfecta això afecta a les adolescents  i no es conformen  com són intenten ser perfectes i no es valoren a si mateixes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada