dilluns, 5 d’octubre del 2015

FITXA PERSONAL


FITXA PERSONAL

Hola em dic Naima Hernández soc una nena de 16 anys.
Estic a l'aula oberta des de l'any passat, sóc una persona molt extravertida, abans era molt tímida. Intento ser simpàtica amb tothom sempre respectant a les persones m'entres no em faltin el respecte. Sóc una persona molt directa si no m'agrada alguna cosa o algun gest d'algun company parlo amb ell per tal de que es solucioni.

Crec que vaig entrar a la oberta perquè soc una persona amb iniciativa i amb ganes d' aprendre i millorar cada dia.
No es que m'agradi molt estudiar sinó pensant amb el cap i en el meu futur.
El que més m'agrada fer es cantar , es la meva passió.

Sóc una noia molt alegre i tinc moltes idees a l'hora de fer coses.
On estava abans, a la llar d'infants el xiulet vaig estar bé . A les pràctiques em van posar un 6 que es la nota màxima perquè tinc molt, ja vaig jo i ho faig. Tinc ganes de començar a la residencia d'avis ja que seré com '' l'animadora'' i jugaré amb ells i els hi preguntaré coses dels seus temps i s'ho passaran bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada