dimecres, 6 de novembre del 2013

Escola Collbaix; Sàber

Hola! Em dic Sàber i estic de pràctiques a l’escola Collbaix de conserge. A vegades és avorrit estar allà, ja que de 8 a 12 tinc molta feina, però, de 12 a 14:40 gairebé res a fer, escombrar el pati algun dia. Las meves tasques solen ser de les senzilles: obrir portes de classes, pujar finestres, obrir i tancar portes de fora, fotocopiar, plastificar i ,en ocasions, arreglar/treure algun moble. També he de muntar fluorescents, si es fonen, o muntar mobles acabats de comprar. Ahir per exemple, vaig haver d’agafar uns 6/7 sacs de 20kg cada un, fins a l’altre punta del col·legi. No és que m’agradi molt estar allà, però, és el que hi ha... I no són mala gent tampoc, em tracten molt bé i d’ això estic molt content.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada