dimarts, 12 de novembre del 2013

Nit d' ambient!

Vaig despertar-me i no sabia on estava ...Vaig entrar a una sala plena de musics amb instruments tocant musica Jazz, gent ballant i de fons s’ escoltava les notes de un Saxòfon. Era una sala molt gran, amb un aforament immens, hi havien nens, dones, homes de totes les edats gaudint del Jazz. Vaig caminar fins la barra on estava el cambrer i vaig demanar-li un Gintònic i m’ho va servir. Em va entrar la curiositat i vaig canviar de sala però no em va agradar, era musica Heavy,  hi havia molt soroll. De sobte es va parar la musica i la gent es començà a queixar. Ja estava cansat, era hora de tornar cap a casa, aleshores vaig trucar a un taxi perquè em portes a casa. No va tarda ni 15 minuts en venir i em va portar, va ser el dia que millor vaig dormi.

1 comentari:

  1. Cristian realment et felicito per la feina que has fet! Molt bé, es nota que t'has esforçat per presentar-ho com demano.
    Tens molts pocs errors, te'ls he marcat en vermell. Estaria molt bé que els poguessis corregir. També pots posar-li l'etiqueta (taller d'escriptura) i adjuntar alguna imatge relacionada amb la història que has creat.
    Bon treball!!!!

    ResponElimina