dimarts, 6 de maig del 2014

El cotxe

El cotxe venia a tota velocitat per la carretera. No sabia, que una mica més endavant hi havia una moto , la que conduïa jo .
L’home anava a tota velocitat en direcció contrària , a uns 190Km . Però jo sóc molt bo amb la moto i em va donar temps a reaccionar , venia de cara i just al costat esquerre hi havia un camió , i a la meva dreta només hi havia la calçada d’un metre de gruix . La meva moto és una 1000cc , és molt gran, és una bèstia, costa bastant de controlar i jo la controlo millor anant molt més ràpid, i vaig decidir anar més ràpid. Vaig embragar , vaig posar la 5ª marxa , la 6ª i gas. Per un moment vaig mirar el comptaquilòmetres i vaig veure que anava a uns 190 km/h, si fa no fa. Va ser només un instant i ja vaig passar per el costat del cotxe . Vaig frenar i vaig mirar enrere el cotxe, no va durar molt perquè es va estampar contra el camió.
Vaig parar la moto darrere la reixa i vaig anar uns 100 0 50 metres abans d'on hi havia l'accident i vaig posar al terra una placa per que els cotxes paressin. I ja no me'n recordo de res més , perquè resulta que tot va ser un somni , que estava al metge perquè em va caure una fusta al cap mentre treballava a l'empresa . em va venir a buscar l'ambulància , va ser un dilluns a les 12.00 del matí i avui és dimecres i són les 5 de la tarda i fa 3 hores que sóc despert, o sigui que porto quasi 3 dies dormint . em fa una mica de mal el cap però estic bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada