dimecres, 28 de maig del 2014

Viatge a Cancún .

L'estiu passat vaig anar a Cancún de viatge durant 2 setmanes amb la meva família. El vol va sortir a les 6.00h del matí .Va ser un viatge molt llarg, la meva germana petita no parava de molestar , la meva mare té por a volar i  el meu xicot i jo estàvem molt cansats.

Un cop a l'aeroport de Cancún estàvem esperant les nostres maletes ,estàvem molt nerviosos per la delinqüència i el nivell de robatoris que existeixen allà , no volíem que ens desapareguessin els nostres dispositius electrònics, ni res, com és evident. Per sort res va passar, vam poder arribar tranquils a l'hotel i ens vam poder instal·lar. Quan vam entrar a l'habitació va ser espectacular ,hi havien unes vistes precioses , una habitació magnifica i una molt bona companyia. Feien del meu viatge den-son el millor de la meva vida .
El menjar de l'hotel era molt bo , m'agradaven molt les fruites tropicals , la piscina era espectacular però incomparable amb les platges d'aquell paradís.
Les hores allà es passaven volant , però realment no fèiem res, excursió al dematí ,patge a la tarde i festa a la nit (?)era la nostre rutina, estàvem com autèntics reis .

No volia marxar mai d'allà(?) cada cop estava mes morena i mes acostumada a estar allà ,(?) però només va passar una cosa que no em va agradar , ens van intentar robar un cop(?) va ser molt ràpid però em va donar temps de reaccionar ,(?) es tractava d'un home d'allà que es va intentar colar a l'hotel i em va tirar del collaret que em va regalar el meu xicot la nit abans (?) sort que el collaret va resistir i els de seguretat van poder detenir-lo ,(?)em van pagar els dines que valia el collaret per les molèsties i tot va quedar en una anècdota.    

1 comentari:

  1. Revisa-ho, sobretot l'últim paràgraf perquè no has puntuat gens bé!

    ResponElimina