dimecres, 28 de maig del 2014

Narració del viatge

Un dia ens vam anar al carib amb els meus pares,quant vam arribar vam anar cap al hotel que tenia una gran piscina. Vam entrar al hotel i un senyor ens va agafar les maletes i les va portar a la habitació,(?) nosaltres vam pujar per una ascensor fins arribar a la habitació. Una vegada a la habitació vam desfer la maleta i ho vam posar tot al armari. Després vam anar a dinar al menjador del hotel, que hi havia de tot, vam menjar i després de dinar vam anar a la piscina una estona.
Esta-vam a la piscina i ens vam trobar uns senyors morts a les hamaques(?) ens vam espantar molt.
Ens vam anar corrents cap a la habitació però el ascensor no hi anava (?)vam anar cap les escales, vam pujar i ens vam trobar mes gent morta per les escales.
En arribar a la habitació vam trucar als policies però el telèfon no anava, el hotel s'havia quedat sense llum. Tot estava fosc, el meu pare va agafar una pistola que tenia guardada i vam sortir de la habitació(?) va venir cap a nosaltres un home molt estrany.
El meu pare el va matar,vam anar fora del hotel i vam anar a la platja i ens vam adormir a la sorra.
Al dia següent vam agafar un avio i vam anar cap a casa.
Després de uns mesos vam veure un diari que deia que un hotel de carib, el mateix que vam anar nosaltres, van arrestar a 8 homes que eren del hotel per matar als que anaven al hotel. El meu pare tenia raó el hotel aquell tenia una pinta dolenta i era molt estrany aquell hotel(?) mai mes anirem al Carib.

La meva mare va dir que aniríem al Carib un altre any però jo no aniré mes.

1 comentari: