divendres, 26 de setembre del 2014

Història de l'hospital

Allà em trobava, a l'hospital, un matí de febrer, jo només tenia un paquet de tabac , un encenedor i la cartera amb vint euros.
No sabia el que havia passat, estava marejat i amb el braç enguixat. Vaig cridar perquè vingués el metge i m'expliques la situació. Va arribar immediatament i em va començar a explicar tot el que havia passat, molt amablement.
Es veu que vaig tenir un accident amb cotxe fa dues setmanes i havia estat dormint tots aquestos dies a l'hospital. Els hi vaig demanar si havien trobat el meu mòbil, però no en sabien res,llavors em van portar un telefon perquè truques a algun familiar.
Al passar una hora va arribar la meva família, no sabien res de mi. Va venir el pare,la mare,el germà i la novia. Més tard, van anar arribant els oncles, els avis i els cosins.
Els metges els van dir als meus pares que no era greu però tan ells com jo sabíem que no era veritat i que podria ser que no tornés a caminar mai mes.

Per la nit quan van marxar tots vaig posar música, em vaig encendre un cigarret i vaig començar a plorar pensant en el que ja no poder fer mai més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada