divendres, 26 de setembre del 2014

Historieta Inventada

Allà em trobava, a l' hospital, un matí de febrer, jo només tenia una samarreta que feia mala olor. Vaig sortir de l' habitació i hi havia un passadís enorme. Jo tenia por i a la vegada ganes d' esbrinar que hi havia al final. Vaig començar a caminar metres i metres i al final vaig veure una porta que posava ''SORTIDA''. Quan la vaig creuar, vaig sentir un cop de puny a la panxa i vaig caure de cop. Quan vaig despertar va tornar a passar el mateix però al calendari sortia que era el mes de març. Jo pensava que estava somiant, llavors em vaig tirar per la finestra amb el pensament que no moriria. Em vaig tornar a despertar a la mateixa habitació al mes de abril, vaig escoltar que algú acabava de tencar la meva porta ben fort, vaig llevar-me ben ràpid i jo també vaig obrir la porta per saber qui l' acabava de tencar. Era un metge que va anar-se corrents cap a una porta diferent a la que vaig veure jo. De cop i volta vaig escoltar que s' acostava un terratrèmol... Per fí vaig despertar-me i vaig estar rumiant que passava al malson, vaig registrar per tota la casa buscant un calendari d' aquest any per tal de buscar alguna pista del malson que havia tingut tenir. Quan el vaig trobar, vaig veure que al calendari hi havia cada dia divendres 13 el dia de la mala sort. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada