dilluns, 2 de febrer del 2015

Història del vaixell

Història sense resoldre
Ami des de petita sempre m'han agradat els vaixells, un dia amb el meu pare vam estar passejant, i vam veure un molt impactant. Era un vaixell fantàstic el millor de tots.
Llavors el meu pare ,va decidir regalar-me aquell vaixell, per dins era molt luxós, era enorme.
Vam decidir anar a cursar els mars, anar a veure lo que ningú ha pogut veure mai, ho vam fer...
Vam parar a descansar i vam decidir banyar-nos ,m'entres estaven en l'aigua, miràvem peixos de tot tipus.

Quan ja vam pujar al vaixell em vaig adonar que m'agradava molt aquest món dels vaixells, poder veure els peixos al teu costat m'entres nedava era un somni.
Jo sempre deia que el mar era lo millor fins que un dia va passar...
Va saltar un tauró i es va menjar el meu pare, jo amb la pena vaig quedar tota sola, , lo primer que vaig fer  va ser agafar peix morts amb sang 

. Els vaig llençar a proa  i davant del vaixell ,vaig matar al tauró.
Jo com no sabia navegar em vaig perdre  en el  mar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada