divendres, 15 de maig del 2015

Carta d'un Fan.

Tyga

Tyga és un cantant de rap nord-americà , va  saltar a la fama graciés a Chris Brown , ha fet moltes cançons i col·laboracions amb ell , fins i tot han fet una gira junts.


Hola, jo em dic Cristian , tinc 17 anys i visc a a Sant Joan de Vilatorrada, et segueixo i sóc un gran admirador teu , m'agrada molt el seu estil , és un estil semblant al de Wiz Khalifa , un altre dels grans cantants de rap , totes les vostres cançons junt amb els vídeos m'impressionen , els cotxes que es veuen , la ''Weed'' i tot m'agrada bastant. El que mes m'agrada de tyga es el seu estil i el rollo que porta. Ja fa uns 4 o 5 mesos que el vaig descobrir i desde aquell dia la meva música ha sigut aquesta.El vaig descobrir graciés a un amic que em va ensenyar un vídeo seu i em vaig enganxar a aquest estil de música.




                                                      

                                                                        Firmat: Cristian López Ruiz 

                                                                                    15-5-15

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada