dimarts, 17 de desembre del 2013

Història d'en Bryan Orgaz a la platja

Un dissabte per la tarda, a la casa de la platja, vam fer una festa.Érem el Crestas,el Jou,el Mike i jo. Estàvem allà, com sempre, amb el negoci secret i il·legal. 
 Vaig proposar-els-hi una oferta irresistible, un 5% més dels diners guanyats amb el negoci, a canvi d'una de les seves dones. Van dir que sí, que no podien resistir-se a tants diners. 
Al passar uns quants dies, es van presentar a casa meva uns colombians que buscaven a algú amb dos collons per fer contraband de cotxes. Eem vaig oferir com a ajudant i així guanyar uns diners de més per fer una construcció a la meva platja. Els colombians eren molt desconfiats i els hi vaig haver de demostrar que no els fallaria mai. Després d'alguns problemes van acabar confiant amb mi, fins i tot, ens vam fer amics. 

Però, de sobte, vaig veure un munt de vaixells i helicòpters que es dirigien a casa meva, ens vam espantar tots i paralitzats de por no sabíem que fer. Vaig reaccionar i vaig sortir corrents cap la sortida d' emergència de l' illa, els colombians em disparaven perquè pensaven que era un traïdor però no tenia res a veure... Vaig acabar escapant, però vaig haver d' estar amagat un temps fins que les coses es van calmar.

1 comentari: