dimecres, 18 de desembre del 2013

Història de la Marina

El dia 18 d’agost , vam anar de vacances a Cancún , quina emoció al arribar allà! Les aigües caribenyes em van impregnar de bon humor , calma , i bona vibració .

L' hotel no estava malament per el meu gust, massa bé i tot, ja que només estaríem a l' hotel per dormir.
La meva família i jo vam discutir d'on anàvem a sopar, ja que teníem gana.Estàvem donant una volta per la costa i vam veure un restaurant preciós que havies d'anar amb barqueta.Vam decidir anar-hi i un dels treballadors ens esperava amb la barca .Era un lloc molt luxós i amb pinta de ser car .A l'entrar va ser espectacular , era molt maco , estàvem al paradís.
Quan ens van servir la carta del menú tot tenia molt bona pinta.Finalment,vam demanar el menjar , semblava que realment anessin a tardar molt, però no, va ser bastant ràpid .
El menjar era boníssim.
Finalment, vam tornar a l'hotel i, de sobte, tot era un somni i em vaig despertar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada