dimecres, 18 de desembre del 2013

Història

Taller d´escriptura.
 El dia 18 vam anar a veure als meus amics del Carib. 
Vam estar una estona a la platja, després més tard ens van ensenyar l´ hotel. Era molt elegant, tenia vistes a la platja. Ens van ensenyar les habitacions i era tot molt bonic, tenia de tot l´habitació . Més tard, a l´hora de menjar, vam anar avall per anar a dinar, allò era molt gran i hi havia de tot, fins a marisc ,sèpia i de tot. El menjar estava molt bo. Més tard vam anar a la piscina de l´ hotel, era grandiosa i l´ aigua  no estava ni freda ni calenta. 
A la nit,  de cop i volta, van venir els nazis i van destrossar tot. Els meus amics i jo ens vam amagar sota les coses destrossades. Em vaig despertar de sobte, tot era un somni.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada