dimecres, 18 de desembre del 2013

Història. Sàber

Aquest estiu vam anar a un lloc no gaire conegut, però era molt bonic, amb un parell de cases a sobre l’aigua.
 Ens vam banyar el meu germà i jo, però ell, només una estona i va marxar. A mi em va donar per bussejar. Vaig veure una pinya a sota l’aigua, i m’hi vaig acostar. Al arribar, vaig veure una cosa groga sortint de la pinya, era en “Bob Esponja”. M’hi vaig fixar millor i estava tot el poblat allà. Vaig marxar d’aquell lloc ràpidament, em vaig traumar. Però em vaig proposar tornar allà i intentar conèixer a tothom. 
Al baixar vaig parlar amb el Bob, em va dir que no calia que portés Oxigen, que es podia respirar sota l'aigua, i era veritat! Em vaig sorprendre molt al veure que podia respirar sota l'aigua. Em va presentar a tot el poble, es podia anar amb cotxe allà. Vam passar per una platja, sí, una platja sota l'aigua... Es podien fer fogueras i tot.
 M'ho vaig passar molt bé, i a partir d'aquell dia, els anava a visitar cada estiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada