divendres, 12 de desembre del 2014

Opinió empresa Adrian Centelles.


Hola, soc l' Adrià Centelles i estic a la escola Joncadella. Aquest trimestre la impressió que he tingut de la empresa es bona ja que no m'ha passat res per tindre una mala impressió.
Les tasques que jo faig son molt variades, però hi ha algunes determinades. Bàsicament, quan arribo a la empresa a les 8:00, normalment faig una cosa a les dutxes per evitar una malaltia que hi ha a l'aigua o recullo fulles, etc. Després a les 9:00, obrim la porta per que  entrin els nens, recullo els tiquets del menjador i normalment tot això ho acabo entre les 9:15 o 9:20. Des de aquesta mateixa hora fins a les 11 estic fent feina variada lo que surt bàsicament. A les 11 em vaig a esmorzar fins a les 11:30 com si fos l'hora del pati, quan acaba aquesta mitja hora jo faig les papereres. Després si no hi ha alguna urgència o alguna feina que el meu cap necessiti vaig a fer el menjador, que es que posem entre els monitors els plats i tot per els nens perquè mengin. Després anem a vigilar el pati mentre que els nens juguen. Els deixem una mitja hora o quaranta minuts perquè pugin jugar i després els portem al menjador a menjar.
jo m'envaig amb els nens petits de P3, els ajudo a acabar de menjar i els porto a dormir. Quan ja estan tots dormits surto a vigilar el pati uns 20 minuts o mitja hora, després ja surto de la empresa a les 14:40. Això pràcticament cada dimarts i dijous que son els dies que hi vaig.

1 comentari:

  1. Millor la puntuació en aquest text. Aquí també tens menys errors. Aquest l'has fet fixant-hi molt més i es nota.

    ResponElimina