divendres, 12 de desembre del 2014

Experiència a l'empresa

Sóc el Bryan Orgaz i vaig a l'escola Atmetllers. Anem dos dies a la setmana, dimarts i dijous.
El primer dia que vaig anar em van manar fer coses improvisades com anar al despatx però enseguida em van donar un horari molt ven fet.
Al arribar allà a les 8 estic vigilant a uns nens que estan amb els ordinadors,fins que sigui l'hora de anar a la classe.
Seguidament vaig a algunes classes a ajudar en el que em diguin, sobretot em fan retallar i enganxar (coses per els nens) fins les 10 que em toca descans de 20 minuts per esmorzar. Després vaig a ajudar a les classes de plàstica o de anglès i mes tard vaig el menjador, l'ultima estona del dia a posar ordre, i quan surten al pati jugo amb ells.

Estic molt còmode i em tracten molt bé en aquesta empresa.

1 comentari: