dimarts, 21 de gener del 2014

HOME INVISIBLE (Oscar Fernandez Ramos)

Si jo fos l’home invisible durant un dia m’aixecaria i faria com tots els dies. Després sortiria al carrer i, com ningú em veuria, als que em cauen malament els hi donaria tants clatellots que els hi deixaria el coll vermell.  Després aniria a qualsevol tenda a per una XBOX – 360 i me l’emportaria, perquè tinc moltes ganes de tenir una. Robaria tants diners com pogués per poder solucionar-me la vida. Aniria al cinema de gratis, quan una noia estigués bona la seguiria fins a casa seva i quan es dutxés li faria un favor. Aniria a alguna manifestació o protesta i si algun policia piqués a algú li donaria una pallissa amb un bat de bèisbol, avera si així deixen de passar-se.

2 comentaris:

  1. Recorda que un narració ha de tenir tres parts: introducció, nus i desenllaç. Aquest relat no les té. T'he marcat en vermell els errors, cal que els corregeixis.

    ResponElimina
  2. Quan corregeixis m'has d'enviar un comentari per dir-me que ja les has corregit. Continues tenint dos errors!

    ResponElimina