dimarts, 21 de gener del 2014

Si jo fos invisible...

Jo si fos invisible per un dia primer de tot entraria a l’ institut i pujaria a dalt de l’edifici on hi han tots els papers de tots el alumnes,  agafaria el meu expedient i posaria que he aprovat tot, això a les 6 del matí .

Després aniria a diferents camions i els agafaria tota la benzina possible i la guardaria en garrafes. I quan sigués visible, les aniria a buscar perquè si veuen unes garrafes flotant i, a més entrant a la meva casa, doncs la gent fliparia.. Després a les 10 de matí aniria a Mapfre i faria un paper fals que digués que la meva moto està assegurada, així quan la utilitzi un dia qualsevol la policia no em diria res i el mateix faria amb la ITV . A continuació, aniria a menjar, aniria a veure al meu germà li explicaria tot i aniríem al Marvea que és on es venen peces de moto. Entraria a dins i començaria a omplir una motxilla i se la donaria al meu germà.

 Marxaríem i ja està perquè no necessito res més .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada