dimarts, 21 de gener del 2014

Si jo fos invisible...

Al despertar-me i no veure el meu reflexa al mirall em vaig espantar, però, em va venir al cap que seria l'home invisible.
 Em vaig desvestir, perquè així no veurien roba caminant pel carrer. El primer que vaig fer es anar-me a altres països a roba diners, com els diners estan comtats els blanquejaria per que ningú sospites. Al tornar al poble, vaig anar a casa i els hi vaig donar la noticia, els hi vaig donar diners i em vaig tornar ha anar. Per la tarda, vaig anar al parc com sempre, i a les noies els i tocava el cul, i no sàpiguen que era jo. Quan ja es feia tard vaig anar robar menjar perquè tenia gana. Per la nit, em vaig colar en la tenda de jocs i consoles i les vaig agafar totes la ps4,xbox-one i també una televisió, la mes gran de tota la tenda. Al final del dia, m’aniria dormir en un hotel de luxe i al pròxim dia compraria un libusina per anar al institut.

1 comentari:

  1. No utilitzes correctament els temps verbals en el text, fas servir el passat i després el condicional fent així que el text perdi sentit. Cal que ho revisis. També t'he marcat els errors ortogràfics en vermell, cal que els corregeixis.

    ResponElimina