dimecres, 15 de gener del 2014

Si jo fos per un dia l´homa invisble.

Un dia pel matí em vaig despertar de sobte. En sortir del llit , vaig anar al lavabo i em vaig rentar la cara, i quan vaig mirar al mirall vaig veure que no tenia cara, que era invisible. Vaig anar a la cuina on estaven els meus pares i no em miraven, jo estava al costat dels meus pares i no em veien. Em vaig sorprendre, vaig sortir al carrer i ningú em veia. Vaig començar a fer coses per si em veien però ningú em veia, després el primer que vaig fer és anar a l´ estanc i agafar tabac però tampoc em veien. Era molt estrany el que em passava, mai això m´havia passat . Vaig anar a buscar a un amic però tampoc em veia. Vaig anar cap a casa, em vaig posar al llit i al dia següent era ja normal. Vaig anar al mirall i ja em veia . Tot era molt estrany , mai més em va passar això de ser invisible. Ho vaig passar molt malament que ningú em veies, però a la vegada, molava perquè podies fer el que volgués.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada