divendres, 10 de gener del 2014

Valor de la protecció

Perquè estic a l'altre costat més cansat però viu escolta el que dic el millor ha de venir encara jo et faré de guia en aquesta nit freda on la meva energia elevaria El teu tramvia de problemes i el enviaria a cremar, cremar a l'infern, sóc un àngel no ho permetria, per cada migdia en què et vas sentir buida escriuria melodies moriria al voral si encara No em vas veure, sempre vaig estar a prop en cada pas cada ensopegada del cor a la vora del fracàs en, cada situació en què raó no serveix de res en el teu brut carreró del terrible invisible, sóc ales que et allunyen del roí antibales per males llengües jo seré jardí per marxar de la llamborda que et reté i donar tranquil · litat i més suport mica de pau fins que tot s'assereni si véns, fart de l'engany danys no caben aquí draps obren cada porta pa'l estrany vaig conèixer mil anècdotes idiotes que no mereixien res per la meva part i, vaig haver de allunyar.

 Jo he triat el valor de la protecció ,l a canço parla sobre la protecció que et pot donar una persona potser un "amic" "familiar" , algú molt proper a tu .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada