dimarts, 21 de gener del 2014

Jo invisible ¿?

Jo si fos invisible em despertaria, no em pentinaria (perquè no em veuen), sortiria al carrer i aniria a l' nstitut per fer barbaritats, com per exemple apagar els ordinadors quan els hi falti poc per acabar alguna redacció. A les 14;00 aniria al DIA i agafaria un YATEKOMO i me’l faria a casa.


A les 17.00 em connectaria a la play 3 amb els amics, a les 18:30 aniria a una tenda de motos i em quedaria la mitjor moto de totes i passaria tot el dia amb ella. La guardaria fins que tornés a ser invisible. 

3 comentaris:

  1. T'he marcat en vermell els errors els has de corregir. Et falta el desenllaç. Hi ha poc contingut.

    ResponElimina
  2. Quan corregeixis has de treure el vermell de les paraules que t'he marcat. Aquesta vegada t'ho he fet jo. Però continua havent-hi una paraula incorrecta.

    ResponElimina