dimecres, 15 de gener del 2014

Home invisible per un dia. Sàber


Al despertar-me i no veure el meu reflexe al mirall em vaig espantar, però, em va venir al cap que seria l'home invisible.
Em vaig desvestir, perquè així no veurien roba caminant pel carrer. El primer que vaig  fer, va ser posar-me a espiar, a veure que deien de mi quan no hi sóc. La veritat és que no diuen gaires coses dolentes, ja que no vaig de “sobrat” per la vida... El següent, va ser fer algunes bromes, no gaire pesades; Donar alguna bufetada, no gaire forta.
 No em veia ningú, així que vaig aprofitar per avisar el meu germà, que ell no es va espantar i se li va acudir la idea de fer trucs de màgia, ja que jo era invisible i no em veia ningú, podria fer moltes coses. I així va ser, ens vam guanyar un calés i vam marxar cap a casa, que ja era tard. Me’n vaig anar a dormir, sabent que m’ho havia passat molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada