dimecres, 15 de gener del 2014

La dona invisible (Marina)

Si jo fos invisible per un dia , em llevaria pel de matí i veuria que sóc invisible , no em vestiria perquè no em poguessin veure i aniria al banc i robaria molts diners . Aniria per totes les botigues i m’emportaria tot el que em fes falta com: roba, sabates ,menjar ,electrodomèstics tot tipus de coses que em fessin falta. Després aniria a dinar a casa meva ,com faig normalment, i miraria la tele tota la tarda fins les 18:00 i després de tot aniria a veure al meu xicot i com que no em veuria li explicaria tot el que m’ha passat. No sé com reaccionaria però jo li explicaria tot , després d’estar molta estona amb ell aniria a fer el sopar a casa , un cop fet el sopar , soparia ,miraria la televisió i estaria amb el telèfon i allà a les 23:00 aniria a dormir per demà anar a l’institut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada