dimecres, 16 d’octubre del 2013

Taller d'escriptura Diego. "Era un Somni "

Vaig despertar-me i no sabia on estava.Vaig entrar a una sala que estava plena de rellotges de moltes formes, hi havien de grans, petits, molt gruixuts i prims. Hi havia un passadís molt llarg, hi havien quadres i bitxos, tenia por, no sabia que fer . De sobte, es va apagar el llum i vaig començar a cridar i a córrer per tots llocs. Vaig arribar a un lloc on hi havia zombis darrere meu i vaig córrer fins a una porta al final del passadís. Vaig passar la porta amb por, hi havia un passatge gran, ple d’arbres grans. De sobte van sortir animals : gossos, gats... venien cap a mi. Jo tenia por, no sabia que fer, però quan van venir el que volien era que els hi donés menjar. Portava un entrepà, i els hi vaig donar. Després vaig marxar... finalment era un somni.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada