dimarts, 29 d’octubre del 2013

Taller d'escriptura Pepe

Vaig despertar-me i no sabia on estava. Vaig entrar a una sala plena de bicicletes sense rodes i dos homes de negre amb ulleres blanques ballant break dance. De sobte, un va parar i van fer el pi mentre un altre em deia: -Klappen, Klappen. 
No entenia res. 
L’altre em va dir: -Què fas aquí, com has arribat?
 -No sé-li vaig contestar.
 Em van portar per un carrer de gel calent, i vam arribar a una espècie de goma gegant amb portes i finestres. Vam entrar i a dins hi havia un home amb dos caps, un molt gran i un molt petit.
 Em va dir: -Fora d’aquí estranger. 
Vaig contestar: -No se com he arribat .
 De cop, tots es van posar a ballar mentre em picaven però no sentia res, va aparèixer un forat sota meu i vaig caure. Vaig aparèixer en un desert on hi havia una cara gegant que parlava tartamudejant. 
Em va dir: -H-Hola so-sóc una ca-cara en el dese-sert i tu aniràs cap a casa ja!!! 
Vaig despertar-me al meu llit, vaig baixar i vaig veure al meu pare i a la meva mare vestits de negre amb ulleres blanques, van explotar com crispetes. Em vaig tornar a despertar i ara sí que era tot normal..

1 comentari: