dimecres, 16 d’octubre del 2013

TALLER D'ESCRIPTURA JOSEP

Vaig despertar-me i no sabia on estava. Vaig entrar a una sala que estava plena de persones estranyes. Després de llevar-me vaig baixar les escales i quan baixava em vaig trobar un munt de persones, van callar tots... Jo vaig estranyar-me moltíssim. –Tota aquesta gent aquí perquè estaran? Millor pregunto. Vaig preguntar i resulta que era una festa, però s’havien equivocat de persona. Van sortir del seu amagatall i van despertar a aquella persona a qui li havien fet la festa. Al final la festa no va ser sorpresa per culpa meva. Després van ballar, vam jugar i vam córrer. Al final vam plegar tard, tothom va anar-se’n sense recollir res i ens vam passar tot el dia recollint el que vam tirar. Finalment , tot cansats, ens vam a anar a dormir. El dia següent ens vam haver d’aixecar tots i feia una pudor increïble. Vam haver d’acabar de netejar-ho tot i va quedar com si no hagués passat res durant aquest tres dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada