dimarts, 29 d’octubre del 2013

Taller d'escriptura Alejando Martin

Vaig despertar-me i no sabia on estava. Vaig entra a una sala plena d’objectes químics. Jo, per curiositat, vaig veure tot el que havia, vaig tocar-lo i de sobte van caure 3 gots. Tot seguit , va sortir un químic amb bata blanca i una barba molt molt llarga i va començar a cridar. Jo crec que estava boig, i vaig sortir ràpidament. Era de nit i volia anar a casa. Però no podia dormir, havia de descobrir qui era aquell científic boig. Era una nit d’hivern, feia molt de fred i vaig anar a la casa, vaig tornar a la sala , tenia molta por i vaig sentir un soroll profund, que venia del dormitori del científic. Vaig obrir la porta i no hi era, em vaig donar la volta i estava amb un ganivet i una escopeta. Vaig començar a córrer per la casa i vaig entrar un altre cop a la sala. Estava plena de cranis, caps de nen, òrgans humans... Havia de sortir ràpidament d’aquella casa perquè em podia matar. Vaig anar a la policia i li vaig explicar tot. Vam anar a la sala, i el científic va ser arrestat i el van tancar a la presó. Després de tot això no vaig anar més a una sala sol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada