dimarts, 15 d’octubre del 2013

Taller d'escriptura RICARD

Vaig despertar-me i no sabia on estava. Vaig entrar a una sala que estava plena de pols i coses velles, era una casa abandonada a una muntanya molt allunyada de la civilització. No sé el per què estic aquí, no recordo com vaig arribar-hi. L’últim que recordo és que estava donant una volta per la muntanya. Als 5 minuts de despertar-me vaig sortir d’aquella sala i em vaig trobar um home gran que m'estava fent un cafè. Jo, espantat, li vaig dir:
 - Què faig aquí?
 -Noi t'he salvat d'una bona – em va respondre l'home gran.
 Resulta que em va trobar al terra amb un cop molt fort al cap i unes quantes ferides al cos.Ell em va curar totes les ferides, i em va cuidar durant 3 dies. Després de recuperar-me del tot, em va baixar al poble on vivia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada