dimarts, 29 d’octubre del 2013

Estada a l'empresa Escola Ametllers

Sóc el Ricard i vaig a l’Escola Ametllers de pràctiques. Vaig començar anar-hi l’any passat amb un ex- alumne de l’aula oberta, el Quim Guardia. A l’empresa faig bastantes coses, des de reparar alguna cosa a estar a un aula amb nens. Cada matí haig d’aplanar el sorral i escombrar una canalera plena de sorra , també canviar les escombraries. Quan he acabat de fer tot això estic a consergeria amb l' Olga atent del telèfon , la porta o si s’han de fer fotocòpies. A mi m’agrada molt aquesta feina, i tant professors com nens, són molt agradables amb mi, especialment l' Olga. A part,  també ens va bé per fer-nos una idea de com serà  el món laboral.
 No puc dir res en contra de l’Escola Ametllers, al contrari. Estic molt content i satisfet de les coses que faig allà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada