dimarts, 8 d’octubre del 2013

Presentació Cristian Camacho


Hola, sóc el Cristian Camacho Tamayo i les coses que més m’agraden és estar amb els amics, dormir, les noies i anar-me de festa.
Sóc de Barcelona d'un barri que es diu la Verneda. Amb 3 anys em vaig anar a  Tarragona a viure, fins als 5 anys, que em vaig anar a Andalusia amb la meva mare i els meus germans.  Tinc tres germans, dos per part de mare i un per part de pare. Per part de mare tinc una germana que es diu Alexia i un germà més petit que es diu Marc.
A Andalusia vaig estar 5 anys a un poble que es diu La Linea de la Concepcion. Vaig venir a Sant Joan quan vaig començar l'ESO i  l’any passat vaig entrar a l’aula oberta. Porto dos anys dintre, espero sortir de l’institut amb l'ESO.
ESPERO QUE US AGRADIN LES MEVES PUBLICACIONS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada