dimarts, 29 d’octubre del 2013

Taller d'escriptura Cristian Camacho


Vaig despertar me i no sabia on estava. Vaig entrar a una sala que estava plena de noies, vaig entrar dintre per veure a les dones i com eren de precioses...
Em vaig fixar en una, la més preciosa, vaig apropar-me poc a poc.
Quan  volia agafar-la de la cintura va aparèixer un afro americà i me la va treure dels braços, van anar-se'n a lloms d’un poni de color rosa.
Quan portaven una estona fugint em vaig trobar amb un bazuca i vaig començar a córrer fins que em vaig trobar un burro, vaig pujar damunt i vaig anar darrere del poni.
Quan els vaig trobar, vaig disparar contra l'afro americà, vaig llançar el misil i va anar a parar a la boca de l'home de color negre, va explotar en menys de 1 minut.
Em vaig posar damunt del poni i  vaig marxar amb la noia..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada