dijous, 3 d’abril del 2014

Bryan- La carretera


El cotxe venia a tota velocitat per la carretera. No sabia, que una mica més endavant…
Hi hauria un control... Portava un cotxe robat, una pistola sense registrar i 20kg de metanfetamina.
Em vaig espantar... Vaig començar a tremolar, tenia poc temps per pensar i havia de  reaccionar.
Vaig decidir amagar la pistola i els 20kg, en un compartiment secret del cotxe i si ho trobaven diria que com el cotxe era robat, que no en tenia ni idea.
Al final va arribar el moment, em van dir que parés...  Em van multar per portar la matricula bruta, qui ho diria, em van deixar passar.
Després de tot el perill, ja estic salvat.
He venut tota la droga que tenia, m'he comprat un cotxe nou, una casa i m'he tret la llicencia de pistoles.
He  (?) un treball en condicions gràcies a contactes, m’han ficat per la cara a una empresa que cada cop es millor.
La vida m’ha canviat radicalment cap a millor, ara no estic preocupat i sóc feliç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada