dijous, 3 d’abril del 2014

La carretera


LA CARRETERA

El meu cotxe anava a tota velocitat per la carretera. No sabia, que una mica més endavant hi havia un control d'alcoholèmia. Precisament jo venia de festa, de Barcelona, concretament anàvem el Crispeta ,  el Stewe , el Jordi i jo que era el que conduïa. Havia begut una miqueta , el suficient per donar positiu  al  control d’alcoholèmia.
Estava una miqueta espantat per si em paraven , ja  que alguna vegada m'havien  parat altres cops i em quedaven poc punts del carnet de conduir i jo treballo i visc del carnet, ja que sóc repartidor a una empresa. Ens anàvem apropant i cada 3 cotxes paraven a 1. Justament  em va tocar parar-me i vaig  haver de fer la prova . Lògicament havia begut i segur que marcaria. Efectivament vaig sobrepassar el límit permès en tassa d’alcoholèmia.Vaig donar 0’46 a la primera prova. Després, al cap de 10 minuts,  vaig  haver de realitzar una segona prova que vaig donar 0’38. Seguia per sobre del límit permès i em van fer esperar una estona fins que un mosso d’esquadra em va dir que m’havien de retirar el carnet perquè em quedaven dos punts d’altres vegades. Jo no sabia que fer, ni sabia el que em passaria, si perdria la feina... El cotxe no se'l podia emportar ningú perquè els meus companys anaven pitjor que jo i no ens van deixar marxar.
Vaig haver de trucar un taxi perquè ens vingués a recollir ja que el meu cotxe va quedar immobilitzat. Aquell dia  va ser un dels pitjors dies de la meva vida ja que em quedava sense treball, sense cotxe i sense res. La festa ens va sortir molt cara.

Un cop vaig arribar a casa, encara no podia creure el que m’estava passant i per què m’havia de passar a mi El dia següent vaig haver de trucar un company que anés a buscar-me el cotxe ja que jo no podia fer-ho.
Vaig decidir fer un curset per recuperar punts i no perdre la feina. Al final ho vaig aconseguir i vaig aprendre una cosa, que no s'ha de beure mai abans d'agafar el cotxe.


2 comentaris: