dimarts, 8 d’abril del 2014

Nova York

Fa tres mesos vaig anar a Nova York de viatge jo sol. Allà vaig fer un munt de coses com: visitar Wall Street, anar de compres, de festa ....Però el que més em va agradar va ser anar a les oficines de Machinima. Allà hi havien tot tipus de jocs i ordinadors , i em van deixar provar-los. També vaig anar a l' estatua de la Llibertat, que no em va agradar tant, perquè és tenien que pujar moltes escales.
Després vaig demanar un taxi, que estava ple de taxis, i vaig anar cap a l' hotel. Quan ja arrivavem vam parar de cop perquè un lladre va passar corrents pel davant, que sortia d'un banc, i es va pujar al taxi i em va fer fora. Vaig decidir anar caminant cap el hotel perquè quedava  a prop. Com hi havia molt tràic vaig anar per els carrers estrets. Feia molta por però al final vaig arribar al meu destí. Vaig pujar a l'habitació i no vaig sortir durant 2 dies, fins que vaig marxar.
La ciutat de Nova York és molt moguda  i hi ha molta gent mal educada, però igualment, tornaria a anar ara ja savent el què passa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada