dimecres, 2 d’abril del 2014

Redacció Eric La Carretera

El cotxe venia a tota velocitat per la carretera. No sabia, que una mica més endavant es trobaria amb un apocalipsi zombi, el cotxe el conduïa una dona i quan va veure això es va espantar molt, va donar un cop de volant i va atropellar a un zombi, per culpa de això el cotxe va caure per un barranc i va acabar en uns arbusts, però va tenir sort per que els arbusts van parar el cop una mica, quan va sortir del cotxe hi havien molts zombis al seu voltant i quan van estar a punt de saltar-li a sobre vaig arribar jo i vaig començar a disparar als zombis i quan els vaig matar a tots vaig parlar amb la dona i vam anar a un lloc segur per no morir. Quan es va fer de dia vam sortir al carrer un altre cop per trobar a més supervivents i trobar un lloc més segur encara, al cap d'una estona vam trobar a més gent, però no eren molt amigables perquè ens van atacar i al cap d’una estona em van disparar a la cama i la dona va disparar-li al cap al que quedava, vam començar a buscar un hospital per poder curar-me la cama, el vam trobar i quan vam entrar estava ple de zombis i vam haver de sortir corrents com vam poder perquè jo no podia anar molt ràpid. Quan vam escapar vam trobar una farmàcia, no era res de l’altre mon, però vam poder agafar medicines i coses d'aquestes, al sortir vam haver de buscar un altre refugi, al cap d’una estona vam trobar un lloc molt segur on només es podia entrar per les clavegueres i vam estar un temps allà i quan vam poder, vam anar a buscar menjar a un supermercat, a l'arribar vam començar a saquejar-lo i quan ja estàvem, vam tornar al refugi i van passar coses que passen quan hi ha un home i una dona sols molt de temps... vosaltres ja sabeu. Al cap de molt de temps van trobar una cura pels zombis i van tornar a ser tots com abans un altre cop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada