dijous, 3 d’abril del 2014

Història Pepe


Un cotxe venia a tota velocitat per la carretera. No sabia, que una mica més endavant hi havia molta gent corrent cap a mi. No sabia el que passava. Llavors em vaig adonar que la gent no estava viva, eren zombies. Vaig decidir entrar al bosc, on vaig trobar a un policia que anava amb la seva dona i el seu fill. em van explicar tot el que havia passat i que els zombies ens voldrien menjar, la única forma de parar-los era disparant-li al cap. Em van dir que es dirigien cap a una ciutat que deien que hi havia una zona segura, així que vaig decidir anar amb ells. Vam caminar durant 2 dies pel bosc fins que vam trobar una gasolinera que semblava que dintre hi havia algú.
Vam decidir entrar per veure si hi havia algú, però estava tancat. S'escoltaven passes,
però no semblaven humanes. Vam obrir les portes, peró sense entrar, desde fora vem fer soroll perqué sortís tot el que hi havia. Van sortir 3 zombies, un dels quals va mossegar a la dona. Vam matar als 3 zombies i a la dona la vam traslladar a dintre de la gasolinera. Tenia mol mala cara, temblava, tenia febre, i no sabiem el que li passava. Anava a pitjor, pero jo vaig dir de amarrar-la, naturalment el seu marit es va negar, pero jo creia que era millor. Al endemà jo vaig ser el primer en aixecar-me i la vaig veure convertida en un zombie, vaig tindre que actuar rapid, aixi que la vaig matar. El marit es va despertar i es va enfadar molt amb mi perquè pensava que l'havia matat cuan encara era ella. Em va intentar disparar però de cop es va possar l'arma a la boca i es va suicidar. Ara continuava el camí jo sol amb la nena...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada