dimecres, 2 d’abril del 2014

El riu


EL RIU :
L’aigua portava molta força. La gent dels voltants no recordaven haver vist una cosa així…
estaven bastant espantats i jo també , (?)estava a la terrassa de casa i m'ho mirava amb la meva àvia  i la meva mare, tothom estava a les seves terrases . El riu cada cop estava més desbordat i jo gravava amb el meu telèfon nou que m’havien  regalat els meus pares . Estàvem a la casa familiar , un lloc on anàvem els estius, els caps de setmana i les festes. Mura era un poble molt tranquil, passat Rocafort allà tothom es coneixia, els hiverns feia molt fred , i als estius s'estava molt bé perquè al mati feia molta calor i a la nit refrescava i et tenies que posar pantalons llargs. No ho m'ho agües  imaginat mai que el riu es desvores d'aquesta manera per causa de la pluja , ja que el dia anterior feia sol i el dia era magnífic, (?) havien anat a buscar esparracs de bon  matí , al mig dia la àvia havia  fet  un dinar boníssim , aquella lassanya tant bona que feia ella i la nit era ben tranquil·la ,(?) val que l’home del temps havia dit que el dia següent hi haurien pluges però com que mai encerta ningúna, donç no li vam donar importància. El meu tiet ens va trucar i jo vaig tenir que anar cap dins per agafar el telèfon . Al despenjar-lo em diu :- Hola xata , diuen que el riu s’està desbordant. jo li vaig dir :- Sí tiet ,el  riu s’està desbordant . seguidament me mare va volguer  posar-si però de sobte es va tallar la cobertura .
La meva àvia, que te històries per tot, ens va explicar que a la seva edat  també va haver-hi  una riada .La meva àvia ja no volia estar més a fora  i va dir :- Va nenes cap dins que tanta pluja ens constiparem! Se’n va anar a la cuina i va començar a fer el berenar, i jo  vaig dir :- àvia vaig a dutxar-me, ara vinc .

Vaig pujar  al bany , vaig obrir l’aigua i em vaig ficar dins.Estava molt  calenta i el soroll de la pluja  no es notava amb el soroll de l’aigua de la dutxa  ,s’estaba molt be allà dins.Vaig estar-hi com 30 min.
Després vaig sortir i em vaig assecar el cabell , em vaig posar el meu pijama preferit, vaig baixar, i a la taula hi havia per berenar unes bones botifarres fetes a la brasa i pa torrat sucat amb tomàquet i oli , era boníssim!


1 comentari:

  1. Torna-ho a llegir, te n'adonaràs de certs errors. Revisa la puntuació i els errors que t'he marcat.

    ResponElimina