dimecres, 30 d’abril del 2014

Redacció viatge. Sàber

JO A JAPÓ



Van ser unes vacances molt maques, un record molt dolç dels moments que vaig ser allà. 
El primer dia que vam arribar a Tokio, amb el canvi d'horari i tota la pesca del viatge, vaig caure al llit, com un nen petit. Al matí, quan ja estava recuperat del cansament, vam anar a fer un tomb per la gran capital. L'ambient era el que m'esperava, molt rebombori, gent anat i tornant... Una ciutat que es nota amb un gran avanç en la tecnologia, els carrers del centre, són impressionants! Per la nit, si és un cap de setmana, és quan més plens estan els carrers, això si, tothom amb bosses a les mans, de comprar. També té el seu costat negre, els lladres abunden de nit, de dia també hi són, però no tant com a les nits. Aquell dia, vaig veure com li robaven una cartera a un pobre vell que portava menjar a casa seva, per la seva família. Jo m'hi vaig ficar, per sort, passaven un parell de policies i els lladres no van poder fer res més que fugir. El vell va recuperar la seva cartera i el menjar i jo vaig tornar a casa com havia sortit, una mica espantat, però, bé. Els dies següents van ser molt macos, no hi va haver cap ensurt més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada