diumenge, 6 d’abril del 2014

La porta tancada

La porta tancada
 Era hora de tornar, tenia la maleta a punt i el bitllet a la butxaca. Vaig trobar la porta tancada… Vaig sortir de casa, vaig agafar el cotxe direcció a l' aeroport.
El trajecte a l' aeroport no va ser molt llarg perquè vivia a pocs quilòmetres , un cop dintre em vaig apropar a veure l' hora de sortida.
Miro al rellotge i són les vuit ,  hora d' aterrar a les nou.
Vaig a fer un coffee per fer temps, passo les maletes i vaig pujar a l' avió.
El viatge a Àmsterdam dura dues  hores per motius de negoci...
L' avió s'omple de gent de totes les cultures, xinesos, japonesos , alemanys , anglesos i indis...
Falta poc per aterrar, el meu contacte m' espera a l' aeroport per portar-me a l' hotel a deixar  l' equipatge.
Un cop a l' aeroport vaig a recollir l' equipatge i pujo al cotxe direcció a l' hotel.
En el trajecte observo que hi ha molta varietat de cultures i molts turistes.

Vam arribar a l' hotel i ens van donar les claus de les habitacions, deixo l' equipatge a l' habitació.
Són les 11:30 del matí i hem planejat anar a esmorzar a caffé hoppe, molt popular a Àmsterdam.
Vam visitar l' avinguda  Damrak,  el Mercat de flors (Bloemenmarkt) que  són barques on venen tot tipus de flors, Plaça Dam és el centre neuràlgic de Àmsterdam on es va fundar la cuitat amb la construcció del primer dic del riu Amstel, el mateix que va donar nom a la ciutat.

Després de tot el dia visitant Àmsterdam,comença a fer-se de nit i sortim a beure unes copes als pubs i bars del famós Barri Vermell.
Després de les copes vam anar al coffe-shop més proper.
A les 5 del matí vam tornar a l' hotel cansats d' un llarg i bon dia.
Vam anar a dormir. A l' endemà em feia molt mal el cap i no recordava molt del que havíem  fet la nit abans.









1 comentari:

  1. Corregeix els errors. Molts d'ells són apòstrofs i accents.
    Has puntuat força bé, únicament t'he afegit alguna coma que faltava.
    La història està força bé, es nota que has investigat sobre la ciutat per posar-ho a la narració.

    ResponElimina