dimecres, 2 d’abril del 2014

El riu

L’aigua portava molta força. La gent dels voltants no recordava haver vist una cosa així , l’aigua portava una força increïble. Per mala sort pel meu tiet, just 20 minuts abans  que comencés la riada , el meu tiet estava allà pescant, nosaltres no sabíem res de ell... Quan la policia ens va trucar i ens van dir que havien trobat al meu tiet , vam anar tant  depresa com vam poder cap a la comissaria. El meu pare em va dir que em quedés  al cotxe però jo volia entrar , al final vaig aconseguir que el meu pare em permitis anar amb ells. Una vegada dintre de la comissaria , es va apropar cap a nosaltres un dels molts policies que estaven allà , ens va dir que l’havíem de acompanyar. Jo veia molt nerviosa a la meva mare , ella creia que el meu tiet ja no seria viu ,  però per part meva i del meu pare era tot el contrari. Quan vam arribar a la sala d'espera , vam començar a parlar amb el meu pare sobre el meu tiet. Em va començar a explicar históries sobre ell , sempre s’havia dedicat a pescar , per ell pescar era més que un passatemps, segons el meu pare. Quan ja feia estona que estàvem allà , de cop i volta ell , el meu tiet, va sortir per una de les portes tot tapat i amb algunes ferides a la cara. La meva mare es va aixecar ràpidament i va anar a abraçar al meu tiet. El meu pare i jo ens vam quedar una mica més enrere , però després si que vam ser nosaltres els que el vam abraçar. Ens va explicar tot el que havia passat i a l'estona vam marxar cap a casa . El vam portar a casa seva i nosaltres vam marxar cap a casa i tot va quedar en un ensurt.

1 comentari:

  1. Revisa la puntuació. Has utilitzat comes on haurien d'anar punts. També revisa l'ortografia.

    ResponElimina