divendres, 24 d’octubre del 2014

Bryan Cuca de llum

Resum:
El conte es basa en una família de cuques, que per les nits surten a il·luminar el bosc totes contentes.
Menys una que no vol i prefereix quedar-se a casa, perquè diu que la lluna ja il·lumina i que la seva feina no serveix, a part que té vergonya.
Fins que s'entera  que la lluna no sempre surt i se n' adona que s'equivoca.

Moralitat:
És que hem de creure en nosaltres mateixos i no posar-nos límits per fer les coses.

Conte:
Em sembla que es un bon exemple i m'agrada la moralitat que té.

Cicatriu:

Va ser jugant al cucamagat amb el meu oncle, es va trencar la finestra i em va donar a la cama i a l'orella.

El que em canvia la forma de pensar i de viure son les series d'anime, m'agradan moltissim i em transmeten molts sentiment que fan que sigi millor persona(?) en diria una en concret pero esque n'hi han moltes que ho han aconseguit.

2 comentaris:

  1. Corregeix els errors. No està acabat, falta l'última activitat.

    ResponElimina
  2. L'últim paràgraf no gaire bé. Es nota que l'has fet ràid i sense fixar-t'hi.

    ResponElimina