dijous, 30 d’octubre del 2014

Resum.



El conte tracta sobre una cuca de llum que no li agradava sortir per les nits a il·luminar el cel del bosc a Tailàndia. Un dia l'ávia de la cuca de llum li va demanar el per què no sortia amb totes les altres cuques i  ella li va respondre molt sincera:

- La veritat és que no trobo el sentit d'enlluernar el cel del bosc si la lluna ja ho fa, i em fa vergonya.
La seva ávia li va explicar a la petita cuca de llum que hi havia dies que la lluna no brilla tant, i ella al principi no s'ho creia, però finalment, aquella mateixa nit va acabar sortint amb totes les demés cuques de llum.


Ens ensenya  que no em de tenir mai vergonya a res , i que creiem en nosaltres mateixos.
Aquesta moralitat es pot aplicar a la nostre vida diaria.

Cicatriu: Era l'estiu de 2004 cuan m'estava banyant a la piscina de Sant Joan de Vilatorrada , jo tenia 6 anys cuan tot va passar. A la piscina hi havia una reixa trencada , cuan jo anava a llençar-me a l'aigua i el dit petit del peu s'hem va quedar enganxat a la reixa i s'hem va quedar el dit petit penjant , per culpa d'aixo el dit petit del peu de la cama esquerra no el puc moure.

1 comentari:

  1. Només has fet la meitat de l'activitat. Tens força errors, corregeix. Cal posar títol a l'entrada.

    ResponElimina