divendres, 31 d’octubre del 2014

halloween Bry

Una nit tranquil·la, feia molt fred. Estava a casa al sofà amb l'ordinador veient sèries, quan de cop em va donar per aixecar-me i cridar als meus pares...
Aquella nit va ser màgica, ningú va contestar als meus crits, tenia por però a la vegada tenia ganes  que fos l'hora de sortir, per si no ho sabeu avui és Halloween...
Vaig sortir al carrer, havia quedat a les 23:00 amb els meus amics i el carrer estava molt solitari. No hi havia ningú al carrer, era com si la gent tingues por de sortir al carrer i ja m'estava començant a espantar.
Era l'hora i el lloc on havíem quedat i ningú apareixia, vaig trucar-los a tots i res...
Es veia una llum al fons del carrer, vaig decidir anar-hi ràpidament. A l'arribar hi havia una noia molt maca,era tan maca que semblava una al·lucinació. Vam començar a parlar i em deia que em mataria si no feia el que deia, em vaig espantar i vaig correr.
Per molt que corria apareixia un altre cop, fins que vaig fer el que ella volia que era matar-la. Li vaig dir que no i em va donar un petó i al tocar-me vaig despertar al sofà de casa, va ser un somni...

2 comentaris: