divendres, 31 d’octubre del 2014

Halloween:)

Un dia passejant pel camí, vaig veure una casa estranya, una casa abandonada, era Halloween i vam decidir anar per la nit. Tots vam estar una mica cagats i al principi ningú volia entrar. Quan va passar 1/2 hora que feia que estàvem , un va tenir el coratge i va entrar , com vam veure que no va passar res vam decidir entrar.

Vam estar bevent fins que a un il·luminat se li va acudir de fer espiritisme , se li va anar l'olla, anava begut, vam començar a fer-ho i al principi no passava res.
Escoltàvem unes veus , però no es veia res, després d'una estona, un del grup va desaparèixer, un altre va sortir volant per una força que no es veia però es podia sentir un fred al costat nostre, sentíem unes pessigolles per tot el cos com si haguessin més forces al voltant nostre.
Còrren vam agafar les coses i ens vam anar,(?) del noi que va desaparèixer ja no  vam saber res més d'ell i el que va sortir volant se'l van emportar.

Van passar coses molt rares després del  que vam fer, escoltaves com sorolls, passos d'algú...


I de sobte em vaig despertar, només era un malson. em vaig quedar més  tranquil·la però vaig passar un dia amb mal cos.

1 comentari:

  1. No tens massa faltes d'ortografia però has d'anar molt en compte amb la puntuació. Moltes vegades utilitzes la coma quan ha d'anar-hi un punt i seguit, i d'altres, que ha d'haver-hi una pausa curta no poses res. Revisa-ho.

    ResponElimina