divendres, 31 d’octubre del 2014

Història de Halloween.

Era la nit del 31 d'octubre del 2014 , al meu poble feien festa per la nit per celebrar Halloween .

Aquella nit jo havia comprat la meva entrada pel concert de por que feien. Havíem quedat amb els meus amics a la casa que tenim a la muntanya per preparar-ho tot i anar cap al concert. Eren les 11 , faltava 1 hora per què és poses en marxa el concert. Estaven tots a la casa , jo estava apunt d'arribar a la casa perquè just aquella nit jo tenia entrenament a les 8.30 , m'havia de dutxar,  cambiar-me i anar cap allà.

Estava pujant cap a la muntanya, quan de cop i de sobte vaig escoltar un soroll estrany.Vaig començar a correr cap a la casa on eren tots.Em vaig entrebancar amb una pedra que hi havia al mig del camí i quan em vaig girar, redera meu no hi havia ningú. Vaig decir relaxar-me i anar tranquil·lament cap allà. Un cop vaig arribar allà la porta estava oberta i no hi havia ningú. No em feia gaire gracia els fets que estaven passant  i de sobte vaig veure una persona amb una mascara i aquella mascara era meva, em vaig tranquil·litzar i em vaig adonar que tot era una broma. Finalment tots vam baixar i ens ho vam passar molt bé.

1 comentari: